Jullie komen weer langzaam deze kant op. Ik zie er naar uit!!!
Mama Petra:
2 juli 2012
Na het prachtige NZ en die spectaculaire capriolen van jullie, was Fiji
wel weer een overgang, hoorde ik.
Het resort was ook een beetje Fiesji, ja je kan niet alles hebben.
Nu zitten jullie in canada, met vandaag Canada day en een Big Italian Wedding in het vooruitzicht!
Hopelijk nog naar VC island om de killer whales te zien.!
En natuurlijk gaan Dirk-jan en Diane jullie nog mooie dingen laten zien. (kijk uit voor de poema's, haha)
Geniet maar weer! (Hoewel het van jullie nog niet hoeft, komt Nederland toch weer dichterbij, kan ik al die mooie verhalen horen). xxpap
Nico en marga:
6 juli 2012
mijn hemel wat een achterwaartse sprong. er is volgens mij wel een snellere manier om dood te gaan. heel spectaculair. Dat jullie je vermaken is wel duidelijk lekker nog veel genieten
Christa scheffer:
10 juli 2012
Hey Merel en Danae
Ik heb jullie film gezien op You Tube
Jullie liever dan ik
Ik wens jullie nog veel reisplezier
Groetjes Christa
Mama Petra:
12 juli 2012
Intussen zijn jullie met Dirk en Diane naar Okanagan en daarna naar Banff. Hoewel al veel was te lezen op FB, hoop ik dat er straks nog een mooi verhaal volgt op de blog.
Jullie hebben al weer prachtige dingen gedaan en gezien in Canada!
Genieten weer deze laatste etappe, en dan zijn jullie de hele wereld rond geweest!
xxpap
Annemieke ten Hoedt:
13 juli 2012
Hoi meiden,
Aangezien FB hier niet bij iedereen geïnstalleerd is hoop ik ook op een verhaal op de blog.
We horen natuurlijk wel het één en ander maar jullie verhalen zijn natuurlijk het mooist.
Geniet in Canada, wat ook weer zo'n bijzonder land is.
Tot gauw! liefs
wel weer een overgang, hoorde ik.
Het resort was ook een beetje Fiesji, ja je kan niet alles hebben.
Nu zitten jullie in canada, met vandaag Canada day en een Big Italian Wedding in het vooruitzicht!
Hopelijk nog naar VC island om de killer whales te zien.!
En natuurlijk gaan Dirk-jan en Diane jullie nog mooie dingen laten zien. (kijk uit voor de poema's, haha)
Geniet maar weer! (Hoewel het van jullie nog niet hoeft, komt Nederland toch weer dichterbij, kan ik al die mooie verhalen horen). xxpap
Ik heb jullie film gezien op You Tube
Jullie liever dan ik
Ik wens jullie nog veel reisplezier
Groetjes Christa
Jullie hebben al weer prachtige dingen gedaan en gezien in Canada!
Genieten weer deze laatste etappe, en dan zijn jullie de hele wereld rond geweest!
xxpap
Aangezien FB hier niet bij iedereen geïnstalleerd is hoop ik ook op een verhaal op de blog.
We horen natuurlijk wel het één en ander maar jullie verhalen zijn natuurlijk het mooist.
Geniet in Canada, wat ook weer zo'n bijzonder land is.
Tot gauw! liefs